Manşet

16 Eylül 2014 de gökyüzünde ufolar belirdi

Yazar Unknown 16 Kasım 2016 Çarşamba 0 yorum

Johnny Blackwell, 23, Trevor Road, Southsea, dedi ki: ' Ben UFO'lara inanmıyorum ama bunu görünce ne olduğunu bilmiyordum.Bir bulut gibi görünmüyordu ve çok hızlı hareket ediyordu.Bir gri, disk gibi şekil öyleydi hangi klişeleşmiş bir UFO gibi geliyor biliyorum, ama bu göründüğü gibi.Askeri el sanatları hakkında pek bilgim yok ama bu çok hızlı hareket eden ve görmek çok garip.Adlandırılacak reddetti, başka bir gözlemci, dedi ki: ' Bu bir uçak, ama çok hızlı bir şekilde sadece hareket ediyordu ilk düşüncem.Ben gördüm ama resim çekmem gerekiyordu.Hava uzman nesne bir bulut olduğu olasılığını ekarte, şehrin tam olarak ne bu Salı akşamı onun evleri üzerinde uçuyordum merak bırakıldı.

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.