Manşet

Bir yazarın uzayda yol bulması

Yazar Unknown 17 Kasım 2016 Perşembe 0 yorum
HAKKINDA YAZAR: Harold E. Burt



Güney California, San Diego ve Los Angeles arasında yaşamak. Occidental College benim mezun olduktan son 30 satış çalışan ve yönetimi, tıp ve eczacılık alanlarındaki öncelikle pazarlama yıl geçirdim. Kariyerimin en Fortune 500 şirketleri ile hangi herhangi bir doktor veya hemşire anında tanırım adları olmuştur.

Bu Web sitesi ben yazdım iki kitap dayanır;Uçan Saucers UFO 101 ve çözülmemiş gizemler. İkinci William J. Birnes, TV dizisi 'UFO Avcıları' dizi ve UFO dergi yayıncısı ile birlikte yazdı.

Ben de nerede yönetim kurulu hizmet etmiş MUFON (karşılıklı UFO ağ), Orange County bölüm ile aktif olarak yer. Satış ve pazarlama seviyorum ama ben yeryüzünde olmanın gerçek amacımı için ayarlamak ve Jodi Foster filmde, diyor aslında kabul insanlara yardım etmek olduğunu bilmek geldi başvurun; "Biz yalnız değilsiniz!"



Aşağıda benim hikayem olarak yabancı varoluş gerçeği benim için gelişeceğini ve bu benim hayatımı değiştirdi nasıl olduğunu.



Bir şey yanlış gibiydi

Sınıf okul benim ilk günlerinden itibaren yerden bir şey gibi görünüyordu. Bazı şeyler uymuyordu. Zaman dördüncü ya da beşinci sınıf hakkında olduğunu bu benim ilk gerçekleşme geldi. Öğretmenler okulda bize çok çalıştık, içimizden herhangi biri Birleşik Devletler Başkanı olabileceğini söylüyordu.

Peki, son sürat doğru değildi. Eğer siyah vardı ve Wong, Valdez veya Obayashi gibi geçen bir isim vardı, Başkan olamaz. Ne kadar zeki olduğunu ya da ne senin notları umurumda bile değil; bir kız olsaydı, Başkan, dönem olamazdı!Bu kuralları dediği önemli değildi, bu bir yalandı.

Biliyordum, öğretmenler bunu biliyordu, okuldaki herkes biliyordu. O zaman neden onlar bunu deyip duruyordu? Tüm anlaşma hakkında bile üzgün ya da kızgın değildi. Sadece tuhaf olduğunu düşündüm. Bu beni oldukça tarif edemediğim garip bir duygu var neden oldu.Kimse bu konuda konuşmak ve herkes yalan yere bağlı kalmaya devam etti.

2009 güncelleştirmesi

(Yukarıdaki fıkra kitabımdan uçan daireler 101 alınmıştır. On iki yıl önce ilk paragraf yazmıştı.Son seçim Barack Obama ve Hillary Clinton tarafından güçlü bir çalışma ile silmek planlıyordu. Ancak, ben pek çok kişi tarafından o bir hatırlatma olarak geçmiş ve ne kadar hızla ve dramatik şeyler değiştirebilirsiniz bir örnek olarak son bırak için teşvik.) Şimdi, başa ilkokul:



Tek biz varız? Bu nasıl olabilir?

Okul aynı zamanda hakkında varsayım orada hiçbir kişi, uzayda olduğunu düşünme diye Başkan şey garip olduğunu hatırlıyorum. Bir garip küçük böcek bulsan sen türünün tek kişi olduğunu kabul olur diyerek aynı benim için öyleydi. Ve böcekler ve diğer bilim söz konusu yerde, o her zaman tek kişi olmadığını kabul edilmiştir. Bir kez daha, o mantıklı değildi. Hey, ama ben kimdi? Büyük şirketler göstermek isteyen küçükler liginde oynayan sadece bir çocuktum.



Bile bilim kurgu

Skolastik kariyerimi geri kalanında iyi bir öğrenci olduğumu ama istisnai değil. Çoğu zaman, üniversite dahil, ben okul çok sıkıcı ve alakasız olduğunu düşündüm. Rağmen ben ilk gitti sonra John Glenn'in uçuş benim yatak odası duvar gösteren bir poster yer başlattı, hatta özellikle ilgi değildi. Onun gezi çok güzel ve çok heyecan verici oldu. Küçük bir bilim kurgu okuyun; biliyor musun: Asimov, Heinlein, bu adamlar. Ama o ilk deve sonra on yıl kadar orijinal Star Trek tam bir bölüm görmedim bile.(Ben şimdi Star Trek, yeni nesil, Star Trek Voyager ve Deep Space Nine hevesli bir fan değilim ancak,.)



Aya gitmek? Olmaz!

Başkan Kennedy biz aya söylediğinde, bu serin olduğunu düşündüm. Onu cesurca dışarı adım ve bu konuşmayı daha önce Başkan'dan hiç duyduk hiçbir şeye benzemiyor yolu buydu.Ama dürüst olmak gerekirse, hayatımda göreceğimi hiç düşünmemiştim.



1969

1969 yılında tam çan dipleri, bir hippi Jimi Hendrix dinlemek oldu. Ne zaman NASA indi Neil ve Buzz ayda, düşündüm ki, "Dostum şimdi ölürsem, öyle serin, ben aya adam ülkesini istiyoruz aslında yeterince uzun yaşadı çünkü." Sadece yirmi dönmüştü.



Hızlı ileri

Bir ara 1986 çevresinde kullanıcısını arkadaş ses bir kaset verdi ve bana zevk alırdım. Bu müzik üzerinde olduğunu sanıyordum. Ben sahile götürdü ve benim Walkman koydum.Uçan daireler hakkında konuşan birisi olduğu ortaya çıktı ne zaman ben tamamen sürpriz oldu. Bu gün için neden bu arkadaşım kaset verdi ve bir başka kayıp dokunuşla almaya hak kazandık bilmiyorum. Bazı nedenlerden dolayı seyirciler arka planda ses bana ilgisini çekti.Onları onları bazı video kaset gösterdiğim zaman sesli gasp duyabiliyordu. Önümüzdeki birkaç hafta içinde bu adam o nerede duyabildiğim bulma konusunda biraz takmıştı

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.