Manşet

Gündüz vakti UFO Nişangah California üzerinde fotoğrafı: MUFON rapor

Yazar Unknown 16 Kasım 2016 Çarşamba 0 yorum
Güpegündüz uçan üzerinde California büyüleyici bir zanaat fotoğraflandı ve MUFON için detaylı tanık ifadesi ile birlikte gönderilen:

Ne zaman benim driveway içine çekti 1855 hakkında eve geliyor. Komşularım ev ötesinde bir parlak küre hovering fark ettim. Gün batımı turuncu yansır ve bu yüzden fark ettim; Ayrıca tamamen açık mavi bir gökyüzü vardı. Bu bir balon ya da bir çeşit garip görünümlü helikopter olabilir, ama herhangi bir rotor yoktu. Bu çubuklar veya çıkan anten için çıktı.

Daha iyi görebilmek için benim arka bahçeye gittim. Daha az bir mil uzakta konut üzerinde olduğu ortaya çıktı. Benim kamera yaklaşık 5 dakika daha sonra var ve benim tripod ayarlayın.Bir kaç fotoğraf çektim.

Sonra benim video kamera var ve çok yaklaşık 20 dk için video ateş etmeye başladı. Üzerinde yaklaşık 45 dakika izledim, o hava hareketi tarafından etkilenen varlık gibi bazı tereddüt vardı. Zaman zaman bu büyük bir ağacın arkasına inerler, daha sonra ağacın arkasından geldiği gibi yavaş yavaş yeniden görünür.

Nesne nispeten sabit kalmıştır sonra çok karanlıktı çünkü artık göremedim kadar yavaş yavaş belgili tanımlık SW uzaklaşmaya başladı.Onun tarafından şaşırttı. Fotoğraflarımı gerçekten 3 çubuklar ondan geliyor olduğunu göstermiştir.



                                                                                              


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.